уторак, 5. јул 2011.

San se ostvario: Prvak sveta!

Novak Đoković je u polufinalu Wimbledona pobedio Francuza Jo-Wilfried Tsonga i time osigurao prvo mesto na rang listi Udruženja teniskih profesionalaca (ATP )! Čestitamo, Nole! 

Novak Đoković izjavio je nakon pobede da Srbija napokon može da slavi, jer je dobila najboljeg tenisera na svetu.

"Ne interesuje me šta druge misle. Na njihovu sreću ili nesreću, Srbija je dobila igrača broj 1, i to je za mene najvažnije. Jedva čekam da dođem u svoju zemlju i podelim to sa svojim narodom. To je za mene najvažnija stvar", poručio je Đoković.

"Osećam se neverovatno i ceo život sam sanjao ovaj trenutak. Prvi sam na ATP listi, a pri tom sam ušao i u finale Vimbldona. Sledi malo slavlja i onda priprema za najvažniji duel u životu", poručio je Đoković.

"Kad sam bio mali, sanjao sam kako ću da igram finale Vimbldona, i to sam sad ostvario. Odlično se osećam i nadam se da će tako da bude i posle nedeljnog duela."

Đoković se zahvalio svojim najbližima na velikoj podršci. "Uvek su bili uz mene i bez njih sigurno ne bih stigao do ovog uspeha. Drago mi je da su svi najbitniji ljudi bili u mom boksu i da su mi davali neverovatnu energiju kako bih stigao do željenog cilja", zaključio je Đoković. 

Нема коментара:

Постави коментар